Въпроси и Отговори
Модератори: hameleona, Модератори
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Вижте, за мен е недопустимо и да се контрира атака, която въобще е към поле, дори и твоето да е.
Огнената топка си е чист пример. След като има едно правило, нека е меродавно.
Относно другото "предложение", то и аз не виждам проблем да вдигнеш щита и да блокираш ледения снаряд, който ти е отправен, но...
Огнената топка си е чист пример. След като има едно правило, нека е меродавно.
Относно другото "предложение", то и аз не виждам проблем да вдигнеш щита и да блокираш ледения снаряд, който ти е отправен, но...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Винаги съм тълкувал магията като вид атака. И винаги съм давал на играчите си да контрират противникова атака с магия.
Проблемът от начало до край винаги е бил в едно специално умение, наречено Бърза мисъл.
От една страна мага без БМ просто няма как да кастне заклинание за защита от атака.
От друга страна, с БМ, мага може да кастне заклинание за 2 ТД.
Личното ми мнение е, че магията може да се контрира с мятане/стрелба, както и обратното. Но не съм сигурен, дали не трябва да отворим цялостна дискусия по този въпрос.
Проблемът от начало до край винаги е бил в едно специално умение, наречено Бърза мисъл.
От една страна мага без БМ просто няма как да кастне заклинание за защита от атака.
От друга страна, с БМ, мага може да кастне заклинание за 2 ТД.
Личното ми мнение е, че магията може да се контрира с мятане/стрелба, както и обратното. Но не съм сигурен, дали не трябва да отворим цялостна дискусия по този въпрос.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Моя милост работи по въпроса.
Имам няколко идеи, които съм споделял с Вилорп, но са в процес на разработка. Става въпрос за цялостно и системно завършено решение - дали ще се одобри от Екипа е друг въпрос.
Имам няколко идеи, които съм споделял с Вилорп, но са в процес на разработка. Става въпрос за цялостно и системно завършено решение - дали ще се одобри от Екипа е друг въпрос.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Ами заяждане... Изказвам мислите си в шеговит тон. Не се бой, не целя нито да се заяждам, нито да обиждам. Съответно изказвам мнение по въпроса с идеите. И ето дори предложих идеята за магията като така да се сложи в нова тема в която да се дискутира. Мир! Чакам да видя какви нови механики и идеи има приготвени за Аксиома.
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
При прицелн атака във врата/гърлото действат ли защитни средства и кои? Moже ли успешна атака във врата с отклон да се превърне в атака към главата? Двата въпроса са породени от една ситуация, при която атака във врата може да с отклон да се намали толкова, че да попадне в шлема, но тъй като не е ясно дали шлема пази гърлото въпросния герой си наведе главата така, че да посрещне удара с темето.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
1.
Затруднението към главата е 8.
Може да имаш каска за +30 към ЗА - но ако преодолея твоята БЗ с 8+ има попадение. Дори да е в каската, пак има попадение.
Атаката към врата е срещу 12-ка. Следователно ако имам 10 успех над БЗ (чиста+отклони и/или щит), изобщо няма да те уцелия. Никъде.
Ако атаката е към шията и с отклон БЗ+затруднението за прицела стане по-висока от атаката - имаме напълно избягната атака.
2. Защитата на лицето изисква
забрало или
маска или
съчетание от начелник, носов предпазител,набузници
3. Защитата на шията изисква
нагърленик за атаки в предната полусфера и яка за атаки отстрани и отзад.
П.П. В Аксиом май няма "пълна броня"
Затруднението към главата е 8.
Може да имаш каска за +30 към ЗА - но ако преодолея твоята БЗ с 8+ има попадение. Дори да е в каската, пак има попадение.
Атаката към врата е срещу 12-ка. Следователно ако имам 10 успех над БЗ (чиста+отклони и/или щит), изобщо няма да те уцелия. Никъде.
Ако атаката е към шията и с отклон БЗ+затруднението за прицела стане по-висока от атаката - имаме напълно избягната атака.
2. Защитата на лицето изисква
забрало или
маска или
съчетание от начелник, носов предпазител,набузници
3. Защитата на шията изисква
нагърленик за атаки в предната полусфера и яка за атаки отстрани и отзад.
П.П. В Аксиом май няма "пълна броня"
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Така, да се замислим за момент и да ползваме логика. Да, би трябвало да можеш. Не, по система не можеш.Ivan_Helsing написа:При прицелн атака във врата/гърлото действат ли защитни средства и кои? Moже ли успешна атака във врата с отклон да се превърне в атака към главата? Двата въпроса са породени от една ситуация, при която атака във врата може да с отклон да се намали толкова, че да попадне в шлема, но тъй като не е ясно дали шлема пази гърлото въпросния герой си наведе главата така, че да посрещне удара с темето.
Не е нещо, на което да може да се даде точен отговор, но системата ти позволява да се отклониш а да попадне в бронята. не, не ме питай, как се отклоняваш от атака в очите и как тя не попада в бронята, системата за броните на Аксиом издиша яко.
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
И последно, Математиквеник атакува Математикс в гърлот за 7 ТД и достига успех 7 (след приспадане на усложнението). Математикс има бронзов шлем със защита 4 и иска да се отклони за 6 ТД и атаката да попадне в шлема. Системно такова действие възможно ли е и ако да, това не променя ли целта на атаката към главата? В който случай усложнението трябва да падне с 4 и успеха става 11, тоест с 6 ТД може да го намали смо до 8 - повече от ЗА на шлема.
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Това. Иначе става като на махленски мач. Всъщност в тази ситуация вече е станало махленски мач.hameleona написа:
Ако приемем, че имаше някакъв смисъл от тази дискусия, ще е лъжа. Така става, като се дуелирате без Водещ.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Шлема може да има до 4ЗА. Същия момент е с броните. Нагръдника може да е с до 4 ЗА, тогава какво покрива бронята за 8ЗА? Броня за 16 ЗА не е ли всъщност прословутия фулплейт...
Ай моля ви се, без Водещ това не може да се реши. Иначе трябва или да сменяме правилата за брони тотално (може и да го направим... след година-две) или да ги направим безполезни (не че нещо, но 4ЗА е безполезно.
Както каза Кокаин - довършете си махленския мач и вземете следващия път някой Водещ. Или предварително се разберете кое как е.
Ай моля ви се, без Водещ това не може да се реши. Иначе трябва или да сменяме правилата за брони тотално (може и да го направим... след година-две) или да ги направим безполезни (не че нещо, но 4ЗА е безполезно.
Както каза Кокаин - довършете си махленския мач и вземете следващия път някой Водещ. Или предварително се разберете кое как е.
Здравейте! Имам един въпрос който ми хрумна и реших да го споделя и да видя за вашето мнение!
Възможно ли е един герой да страда от раздвоение на личноста? И дали това му психическо състояние ще се отрази върхо показателите и уменията му (СУ; СиП) Примерно едната личнос да е изкусен майстор на меча и не много умен а другата личност да е Гениален и супер талантлив маг. Като се спазват общите показатели зависещи от физиката (Сила Ловкост и ИЗдражливост).
Възможно ли е един герой да страда от раздвоение на личноста? И дали това му психическо състояние ще се отрази върхо показателите и уменията му (СУ; СиП) Примерно едната личнос да е изкусен майстор на меча и не много умен а другата личност да е Гениален и супер талантлив маг. Като се спазват общите показатели зависещи от физиката (Сила Ловкост и ИЗдражливост).
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Ако ти решаваш как и кога ще става превключването - значи от системна гледна точка имаме един герой.
В такъв случай направи раздвоението на личността само като роулплей.
Ако водещият определя как и кога става превключването - тогава може да се допусне дори наличието на "два героя в едно тяло".
В този случай ползата за играча е, в наличието на общо тяло за двата героя. Тоест първичните са еднакви. И тази част от вторичните показатели, които се определят от първичните - и тя е обща.
За останалото - дава се отделно ТО за всеки от "героите". Много е бъгаво, но балансът е, че Водещият включва и изключва единия персонаж или другия.
В такъв случай направи раздвоението на личността само като роулплей.
Ако водещият определя как и кога става превключването - тогава може да се допусне дори наличието на "два героя в едно тяло".
В този случай ползата за играча е, в наличието на общо тяло за двата героя. Тоест първичните са еднакви. И тази част от вторичните показатели, които се определят от първичните - и тя е обща.
За останалото - дава се отделно ТО за всеки от "героите". Много е бъгаво, но балансът е, че Водещият включва и изключва единия персонаж или другия.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Много Prince of Persia вкарахме.
Всеки случай това е една страхотна идея за приключение. Ако аз бях водещ, щях да направя някакво условие за превключването. Ще е по-лесно и по-добре, защото има водещи злобари, които ти кастрират, изгарят, пребиват и тотално унижават героя...
Всеки случай това е една страхотна идея за приключение. Ако аз бях водещ, щях да направя някакво условие за превключването. Ще е по-лесно и по-добре, защото има водещи злобари, които ти кастрират, изгарят, пребиват и тотално унижават героя...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net