За Берсерка... отново
Модератори: hameleona, Модератори
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
1.
Преди време обсъдихме във форума, че финалната атака на берсерка не е прецизно описана. Идеята е била да може да се нанесе в този последен, възможнен момент и именно за това е мигновенно действие. Другата идея е била да може да се нанесе независимо колко ТД са останали на разположение на умиращия/изпадащия в безсъзнание. Обсъдихме обаче, че второто е постигнато твърде праволинейно - като се дава стандартна атака за 0ТД. Такава атака не само прави невъзможна защитата, но не позволява дори защита чрез твърда кожа, което вече е странно.
Ето защо, тогава приехме, че системата просто отпуска толкова ТД, колкото не стигат на берсерка, изпадащ в смърт или безсъзнание, за да нанесе удара си. Може да не му достигат 1ТД или цели 8 ТД - системата може да бъде щедра в такъв прощален подарък. Но все пак ще позволява някаква защита, включително и на самите герои - да не забравяме, че в Аксиом разликата между героични и негероични персонажи е символична (вторите почваха с по-малко ТЖ и ТР и вдигаха по-малко ТЖ на ниво, ако не се лъжа). С така изложеното предложение за поправка, ако не се лъжа, се съгласи и Батугой.
Въпросът ми е дали тази поправка е приета официално?
2. Изменението при СУ Певец, че приспива всички и после плаща за да ги поддържа в това състояние - официално ли е прието и ако да - има ли правило с дребен шрифт, че се прилага само от героите... защото ако го прилагат на тях, става грубо....
Преди време обсъдихме във форума, че финалната атака на берсерка не е прецизно описана. Идеята е била да може да се нанесе в този последен, възможнен момент и именно за това е мигновенно действие. Другата идея е била да може да се нанесе независимо колко ТД са останали на разположение на умиращия/изпадащия в безсъзнание. Обсъдихме обаче, че второто е постигнато твърде праволинейно - като се дава стандартна атака за 0ТД. Такава атака не само прави невъзможна защитата, но не позволява дори защита чрез твърда кожа, което вече е странно.
Ето защо, тогава приехме, че системата просто отпуска толкова ТД, колкото не стигат на берсерка, изпадащ в смърт или безсъзнание, за да нанесе удара си. Може да не му достигат 1ТД или цели 8 ТД - системата може да бъде щедра в такъв прощален подарък. Но все пак ще позволява някаква защита, включително и на самите герои - да не забравяме, че в Аксиом разликата между героични и негероични персонажи е символична (вторите почваха с по-малко ТЖ и ТР и вдигаха по-малко ТЖ на ниво, ако не се лъжа). С така изложеното предложение за поправка, ако не се лъжа, се съгласи и Батугой.
Въпросът ми е дали тази поправка е приета официално?
2. Изменението при СУ Певец, че приспива всички и после плаща за да ги поддържа в това състояние - официално ли е прието и ако да - има ли правило с дребен шрифт, че се прилага само от героите... защото ако го прилагат на тях, става грубо....
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Искам да питам въпрос относно СУ Берсерк.
Защо по дяволите ми се вижда, че трябва да се добави накакво ограничение към последната атака.
Пример:
"Алфонс де Лебланк е прочут фехтовач и предизвиква Рот Варварски на дуел. Изходът - ясен, Алфонс пробожда за последно тялото на Рот, но забелязва странен пламък в очите му - този на берсерка. Следва бързо отдръпване от "трупа" и кратко подтичване, докато Рот го гони. След десет минути Алфонс пада от умора и Рот го разсича с брадвата му."
Изглежда като анимационен филм, а? Съжелявам, ако нещо подобно на моето предложение ми е убягнало. Просто последно прочетох книгата преди две години.
Та, системното ми предложение към умението е такова:
При последната си атака ТД на берсеркът се нулират и той получава толкова ТД, колкото е базовия му показател, независимо дали базовият му показател е по-висок или по-нисък от настоящите(преди нулирането им) ТД. Новите ТД могат да се използват за бягане към противника, като то задължително е спринтово и атака. Атаката трябва да се състои. Ако ТД не са достатъчни за хода и атаката, може да се ползва и Издръжливост, като тя е моментната издръжливост, оставаща на героя за хода, ако и тя е недостатъчна, то берсеркът бяга, докато не му останат ТД, достатъчни за атака, ако при това положение той е далеч от жертвата, то атака не се състои и берсеркът пада бездиханен. Ако по някакъв начин(в следствие на магия или какъвто и да е вид забавяне) ТД на берсерка не са достатъчни за атака, то съдбата му отпуща толкова колкото му трябват, но ако противникът не е в обсега на оръжието му, берсеркът умира.
Така се внася сериозно количество логика и здрав разум.
Пример 1:
"Арвинд Индерски е берсерк. Той не се интересува от живота си и затова е избрал това призвание, знаейки че който и да го убие, ще бъде постигнат от същата съдба. Та, Арвинд се сблъсква с Грунд(да не се бърка с Грут) - стрелеца. Стават приятели. Но един ден Грунд го предава и докато си говорят и Грунд чисти арбалета си, вторият го прострелва. Грунд обаче не знае, че Арвинд е берсерк. Предаденият се изправя за секунди и разсича на две предателят."
Пример 2:
"Оргим е крадец. Той чака от засада, докато един ден до него не достига керван. Той и шайката му обграждат кервана и покачени на дърветата чакат удобен момент. Керванът спира за почивка и шайката изскача. След малко убеждения и повече страх всички от кервана спират да се съпротивляват, само един смелчага решава да се прави на герой. Той вади меча си, но бързо е прострелян от 5 стрели. Той се спуска в предсмъртен гняв към Оргим. Силите му стигат само, за да преполови пътя, после пада на земята и не помръдва повече."
Пример 3:
"Калей е маг. Той върви с групичката си, докато не ги пресреща сам войн. Той изглежда настървен и не на себе си от злоба. Калей веднага използва няколко забявящи магии, които е научил от баща си. Тортум хвърля самоделното си оръжие, състоящо се от въже, дълго един метър, с две гюлета във всеки от краищата, по врага си, като от това краката му се оплитат и той падаръцете му се оплитат. Той все пак започва да се приджижва към враговете си, използвайки подскоци. Така на Феф не му остава друго освен да прати стрела по врага си. Тя го пронизва право в сърцето. Берсеркът изпада в предсмъртен гняв. Но наоколо няма никой, а силите му стигат единстено за атака. Така той пада безславно.
Защо по дяволите ми се вижда, че трябва да се добави накакво ограничение към последната атака.
Пример:
"Алфонс де Лебланк е прочут фехтовач и предизвиква Рот Варварски на дуел. Изходът - ясен, Алфонс пробожда за последно тялото на Рот, но забелязва странен пламък в очите му - този на берсерка. Следва бързо отдръпване от "трупа" и кратко подтичване, докато Рот го гони. След десет минути Алфонс пада от умора и Рот го разсича с брадвата му."
Изглежда като анимационен филм, а? Съжелявам, ако нещо подобно на моето предложение ми е убягнало. Просто последно прочетох книгата преди две години.
Та, системното ми предложение към умението е такова:
При последната си атака ТД на берсеркът се нулират и той получава толкова ТД, колкото е базовия му показател, независимо дали базовият му показател е по-висок или по-нисък от настоящите(преди нулирането им) ТД. Новите ТД могат да се използват за бягане към противника, като то задължително е спринтово и атака. Атаката трябва да се състои. Ако ТД не са достатъчни за хода и атаката, може да се ползва и Издръжливост, като тя е моментната издръжливост, оставаща на героя за хода, ако и тя е недостатъчна, то берсеркът бяга, докато не му останат ТД, достатъчни за атака, ако при това положение той е далеч от жертвата, то атака не се състои и берсеркът пада бездиханен. Ако по някакъв начин(в следствие на магия или какъвто и да е вид забавяне) ТД на берсерка не са достатъчни за атака, то съдбата му отпуща толкова колкото му трябват, но ако противникът не е в обсега на оръжието му, берсеркът умира.
Така се внася сериозно количество логика и здрав разум.
Пример 1:
"Арвинд Индерски е берсерк. Той не се интересува от живота си и затова е избрал това призвание, знаейки че който и да го убие, ще бъде постигнат от същата съдба. Та, Арвинд се сблъсква с Грунд(да не се бърка с Грут) - стрелеца. Стават приятели. Но един ден Грунд го предава и докато си говорят и Грунд чисти арбалета си, вторият го прострелва. Грунд обаче не знае, че Арвинд е берсерк. Предаденият се изправя за секунди и разсича на две предателят."
Пример 2:
"Оргим е крадец. Той чака от засада, докато един ден до него не достига керван. Той и шайката му обграждат кервана и покачени на дърветата чакат удобен момент. Керванът спира за почивка и шайката изскача. След малко убеждения и повече страх всички от кервана спират да се съпротивляват, само един смелчага решава да се прави на герой. Той вади меча си, но бързо е прострелян от 5 стрели. Той се спуска в предсмъртен гняв към Оргим. Силите му стигат само, за да преполови пътя, после пада на земята и не помръдва повече."
Пример 3:
"Калей е маг. Той върви с групичката си, докато не ги пресреща сам войн. Той изглежда настървен и не на себе си от злоба. Калей веднага използва няколко забявящи магии, които е научил от баща си. Тортум хвърля самоделното си оръжие, състоящо се от въже, дълго един метър, с две гюлета във всеки от краищата, по врага си, като от това краката му се оплитат и той падаръцете му се оплитат. Той все пак започва да се приджижва към враговете си, използвайки подскоци. Така на Феф не му остава друго освен да прати стрела по врага си. Тя го пронизва право в сърцето. Берсеркът изпада в предсмъртен гняв. Но наоколо няма никой, а силите му стигат единстено за атака. Така той пада безславно.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Акхъм... Къде е логиката? И Къде е здравия разум, подяволите?kartacha написа:
Та, системното ми предложение към умението е такова:
При последната си атака ТД на берсеркът се нулират и той получава толкова ТД, колкото е базовия му показател, независимо дали базовият му показател е по-висок или по-нисък от настоящите(преди нулирането им) ТД. Новите ТД могат да се използват за бягане към противника, като то задължително е спринтово и атака. Атаката трябва да се състои. Ако ТД не са достатъчни за хода и атаката, може да се ползва и Издръжливост, като тя е моментната издръжливост, оставаща на героя за хода, ако и тя е недостатъчна, то берсеркът бяга, докато не му останат ТД, достатъчни за атака, ако при това положение той е далеч от жертвата, то атака не се състои и берсеркът пада бездиханен. Ако по някакъв начин(в следствие на магия или какъвто и да е вид забавяне) ТД на берсерка не са достатъчни за атака, то съдбата му отпуща толкова колкото му трябват, но ако противникът не е в обсега на оръжието му, берсеркът умира.
Така се внася сериозно количество логика и здрав разум.
Човече, последната атака трябвада си я представяш, като контриране на последния удар към Берсерка. Не като друго. Меча се засилва към него, той се помъчва да избегне удъра и не успява, затова, при самото наръгване от чуждото оръжие нашия човек замахва и му отнася главата. Примерно.
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
"Това е атака, която той извършва с последни сили в момента на своята смърт или изпадане в безсъзнание. Атаката е за 0 ТД и е задължителна, ако има валидна цел (трябва да има създание - независимо приятел или враг - в обсега на оръжието му). Героят има право да избере целта, но е длъжен да извърши атаката... Също така не може да се извърши никаква активна защита - освен ако и тя по някаква причина не е действие, което се извършва за 0 ТД." стр. 62
Какво да добавя kartach? Очевидно, ако беше погледнал в книгата, нямаше да даваш такова нелепо предложение. Берсеркът не може да се придвижва по време на финалния удар. Може да изпълни финалната атака само ако има същество в обсега на оръжието му. Ако е противник - добре. Ако е приятел - зле. Ако са поне двама, може да избере кой да удари. Ако няма никой, берсъркът изпуска някоя впечатляваща реплика "кажи на Моли, че я обичам" и рухва. Също, ако има няколко оръжия, то извършва финалната атака с това, което е екипирано в момента на смъртта/изпадането в безсъзнание.
Вероятно, (мое предположение) ако е екипирал оръжие за стрелба, не може да извърши атака (няма право да презареди). Тук може и да греша.
Иначе, това което казва Слънцето е интересно. Не съм чувал за тази дискусия и не можах да я намеря с търсачката. Не знам какво е казал Бат` Гойко, но ми се струва, че умението е замислено така, че да не можеш да предприемеш мерки за защита (все пак, изрично си го пише в описанието на умението). Точно тази финална атака не е изменяна в последната ревизия на правилата, макар други аспекти на умението да са пипнати.
Какво да добавя kartach? Очевидно, ако беше погледнал в книгата, нямаше да даваш такова нелепо предложение. Берсеркът не може да се придвижва по време на финалния удар. Може да изпълни финалната атака само ако има същество в обсега на оръжието му. Ако е противник - добре. Ако е приятел - зле. Ако са поне двама, може да избере кой да удари. Ако няма никой, берсъркът изпуска някоя впечатляваща реплика "кажи на Моли, че я обичам" и рухва. Също, ако има няколко оръжия, то извършва финалната атака с това, което е екипирано в момента на смъртта/изпадането в безсъзнание.
Вероятно, (мое предположение) ако е екипирал оръжие за стрелба, не може да извърши атака (няма право да презареди). Тук може и да греша.
Иначе, това което казва Слънцето е интересно. Не съм чувал за тази дискусия и не можах да я намеря с търсачката. Не знам какво е казал Бат` Гойко, но ми се струва, че умението е замислено така, че да не можеш да предприемеш мерки за защита (все пак, изрично си го пише в описанието на умението). Точно тази финална атака не е изменяна в последната ревизия на правилата, макар други аспекти на умението да са пипнати.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
1. Болката е че другите действия за 0ТД ги забраниха и от там идва „бъга”. Ако атаката на берсерка се направи за 1 или 2 ТД това е друга работа и е достижимо. Дискусията и аз не я помня но може слънцето да е спипало Батгойко на лино.
2. Слънцето да се конкретизира за какво говори, щото и тая „дискусия” ми се губи. Иначе приспиването би трябвало да се противопоставя на Псу-то и ако геройте не го издържат също падат, нама никакво съмнение по въпроса.
2. Слънцето да се конкретизира за какво говори, щото и тая „дискусия” ми се губи. Иначе приспиването би трябвало да се противопоставя на Псу-то и ако геройте не го издържат също падат, нама никакво съмнение по въпроса.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Както казах, последно четох книгата преди две години. Покорно се извинявам за абсолютно нелепото предложение. Настоящия вариант е перфектен, само тези 0ТД го развалят.
П.П.: Пак извинение, че се изказах неподготвен.
П.П.: Пак извинение, че се изказах неподготвен.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
1) Да кажем, че лицето Х има понесени 10 ШЩ и че лицето Y го атакува 2 пъти за по 6 ТД. Може ли Х да използва 6ТД по време на първата атака, за да махне 6 ШЩ и още 4 при втората, така че да може да реагира адекватно на следващите атаки? Ако не може, става малко грубичко за тези с по-ниска реакция: общо взето ще са си умряли докато им дойде редът.
2) Има ли пощи в Магландиум и ако има, при кои раси?
2) Има ли пощи в Магландиум и ако има, при кои раси?
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
1. Сложен въпрос. Мисля, че би трябвало да може, но личното ми мнение е, че ШЩ просто трябва да намалят ТД в момента, в който са нанесени - т.е., по време на атаката на У твоят Х вече ще ги е абсорбирал.
2. Може би двата съюза - Западен и централен, но не вярвам. Евентуално, нещо такова може би има и при джуджетата. Виж, при елфите и Източния съюз сигурно има магически начини, с които дасе предават тези информации.
2. Може би двата съюза - Западен и централен, но не вярвам. Евентуално, нещо такова може би има и при джуджетата. Виж, при елфите и Източния съюз сигурно има магически начини, с които дасе предават тези информации.
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Да се върнем на въпроса за финалната атака на берсерка -
1. За 0 ТД ли остава да бъде или ще е както предлагам - системата да отпуска недостигащи ТД за провеждането й. Все пак е измислена с други действия за 0 ТД, а те са отпаднали.
2. действа ли при изненадваща атака в гръб? Ако отговорът е положителен, това почти обезмисля цяло СУ.
Направо си представям как авантюристът Усмивката* издебва огромния, лош гигант и му забива чифт ножове в гърба, използвайки разпаряне и умножаването на щетата по 1/2 от степен в убиец... и в този момент гигантът се обръща и му шибва една двуръчна брадва в ръката, отсичайки я от лакътя (финалният удар не може да използва специални удари - поне аз така го разбирам, защото е стандартна атака, но спокойно може да се прицели в ръката).
*Обича да прави усмивки по лицата на противниците си, но не е придирчив - може да направи усмивка и през гърлото
1. За 0 ТД ли остава да бъде или ще е както предлагам - системата да отпуска недостигащи ТД за провеждането й. Все пак е измислена с други действия за 0 ТД, а те са отпаднали.
2. действа ли при изненадваща атака в гръб? Ако отговорът е положителен, това почти обезмисля цяло СУ.
Направо си представям как авантюристът Усмивката* издебва огромния, лош гигант и му забива чифт ножове в гърба, използвайки разпаряне и умножаването на щетата по 1/2 от степен в убиец... и в този момент гигантът се обръща и му шибва една двуръчна брадва в ръката, отсичайки я от лакътя (финалният удар не може да използва специални удари - поне аз така го разбирам, защото е стандартна атака, но спокойно може да се прицели в ръката).
*Обича да прави усмивки по лицата на противниците си, но не е придирчив - може да направи усмивка и през гърлото
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ако системата топусне на гиганта 9+8 ТД за атака с алебардата щото е на нула издържливост и едната му рака е дала фира та неможе да държи оръжието*... ами то това си е един цял допълнителен рунд бре, със се издържливостта. С други думи ако финалния удар се напрви за 2 ТД (което все пак е постижимо за блокиране) това ще е достатъчно изчистване. Като при това се запазва светкавичността на атаката.
Има една лека дупка в описания от теб случай.
Въпросния голям лош гигант трябва да е изпаднал в берсерк порвеме на тая операция, а изпадането на берсек става като те лупат здраво.
С други думи: Ако гиганта не е в берсерк и го трупясаш... какво да се прави такъв му бил късмета, дори неможа да гъкне.
Ако е във берсерк и Усмивката някак си успее да осъществи атака в гръб... ами такъв му бил късмета, като е толкова тъп да убива берсерк в близък бой, едва ли на някого ще липсва особенно.
Някой да отцепи тез неща.
*тука аз ползвам лека хипербулизация защото ако неможеш да държиш орожието няма как да го ползваш
Има една лека дупка в описания от теб случай.
Въпросния голям лош гигант трябва да е изпаднал в берсерк порвеме на тая операция, а изпадането на берсек става като те лупат здраво.
С други думи: Ако гиганта не е в берсерк и го трупясаш... какво да се прави такъв му бил късмета, дори неможа да гъкне.
Ако е във берсерк и Усмивката някак си успее да осъществи атака в гръб... ами такъв му бил късмета, като е толкова тъп да убива берсерк в близък бой, едва ли на някого ще липсва особенно.
Някой да отцепи тез неща.
*тука аз ползвам лека хипербулизация защото ако неможеш да държиш орожието няма как да го ползваш
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Също, макар да не съм свидетел на предишната дискусия, не виждам нищо лошо в това берсеркът да може да осъществи финална атака, когато е изненадан в гръб. Това внася един малък стратегически елемент в играта. Например, в книгата пише, че адските хрътки в предсмъртния си миг избухват в огнено кълбо. Никой няма нищо против това, нали? Тогава какъв е проблемът с берсерка? Не обезсмисля цяло СУ, защото не вярвам, че всички убийци се специализират в преследването на берсерки, нали? Все пак това не е най-доходоносния бизнес. Също така, не вярвам, че всеки срещнат в Магландиум има СУ Берсерк на 11. Това са рисковете на професията. Просто Усмивката има лош ден.
И само като сравнение - в ДнД 3,5 крадците нямат особен шанс срещу вараварите.
И само като сравнение - в ДнД 3,5 крадците нямат особен шанс срещу вараварите.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Всъщност убииците са ултимативни до първия удър който не убие и бъдат разкрити. Горянина примерно със своя изстрел от засада + 1-2 СУ-та може да достигне към 40 щета, с малко късмет и истрел към главата това прави 80 щета при зар 10, ва рената има само един герой който не умира при тази щета, другите падат на -16...
1. Да, остава. Това е най-силното на берсерка и наистина ако го няма ще обезсмилим едно СУ (или ще трябва така да го модифицирам, че да става отново).cherno_slance написа:Да се върнем на въпроса за финалната атака на берсерка -
1. За 0 ТД ли остава да бъде или ще е както предлагам - системата да отпуска недостигащи ТД за провеждането й. Все пак е измислена с други действия за 0 ТД, а те са отпаднали.
2. действа ли при изненадваща атака в гръб? Ако отговорът е положителен, това почти обезмисля цяло СУ.
2. Да и тогава действа
Важна подробност е, че не може да бъде прицелена атака. Това е отчаяна последна атака и тя не може да бъде нито прицелена, нито специална.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Неспособността за прицелване пак е нещо... А щом финалната атака на берсурка е за нула ТД и хваща и асасините*.... да му мислят играчите, аз съм основно разказвач.
* В книгата ясно пише, кога се влиза в берсерк. Никъде не пише, че трябва боецът да е бил още от предния рунд в берсерк, за да направи финалната атака. Тоест - в мига, в който усмивката наръга откъм гърба с чифт ножове берсерк в главата - дори до този момент войнът да е бил извън битка, изпада мигновенно в берсерк, влиза в битка и синхронно с това извършва финалната си атака. Мда, да му мислят играчите - все пак те много по-рядко (желателно е да е по-рядко) се ползват от финалния удар от ниповете.
Разбира се, това е мой личен проблем, защото позволявам социална игра на високи левели, а когато пусна нип борец-гигант с максимални статистики и няколко умения на дванайста степен, ме гледат като отровени.
* В книгата ясно пише, кога се влиза в берсерк. Никъде не пише, че трябва боецът да е бил още от предния рунд в берсерк, за да направи финалната атака. Тоест - в мига, в който усмивката наръга откъм гърба с чифт ножове берсерк в главата - дори до този момент войнът да е бил извън битка, изпада мигновенно в берсерк, влиза в битка и синхронно с това извършва финалната си атака. Мда, да му мислят играчите - все пак те много по-рядко (желателно е да е по-рядко) се ползват от финалния удар от ниповете.
Разбира се, това е мой личен проблем, защото позволявам социална игра на високи левели, а когато пусна нип борец-гигант с максимални статистики и няколко умения на дванайста степен, ме гледат като отровени.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Нормално е да е неприцелена, то си пише - атака с последни сили, няма подготовка, няма специални действия.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
Да, когато ЖТ спаднат до 1/2. Но за да е в сила финалната му атака би следвало той да е в берсерк, когато бъде убит. Ако е на 50% +1 ЖТ той не е в берсерк. Ако тогава получи достатъчно щета, той нито ще намали щетата на половина, нито ще задейства финалния си удар, тъй като в момента на получаване на щетата не е в Берсерк и не може да ползва нито един от изброените бонуси.cherno_slance написа: * В книгата ясно пише, кога се влиза в берсерк.
Едва след атаката, която го вкарва вберсерк, той може да ползва бонусите на това съствояние.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas