Разни сметки по руски

Стари теми

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Разни сметки по руски

Мнение от lowstef » пон окт 10, 2005 10:25 am

Та скучаейки значи в Русия, хващам аз единия ден ПММ-А16 (Приключения с Меч и Магия - Аксиом 16) и сядам да направя някои сметки дето отдавн ме вълнуват, а именно "Колко точно ТР трябват, за да развиеш един герой от минималните до максималните показатели за всяка от расите". Сметките ги направих, но после доста време ([spoiler]2 месеца вече станаха и отгоре[/spoiler]) ме мързеше да ги подготвя за форума (плюс опита ми, че малко след като ми дойде някоя добра идея, тя идва и нанякой друг и няма нужда аз да се главоболя :) ).

И така, някой интересува ли се от тези сметки? Не че са трудни човек да седна да си ги направи сам, но аз ги предлагам наготово. Не ги пускам веднага, просто защото сега не мога, пък и ако няма интерес... 8)
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » пон окт 10, 2005 11:55 am

А, моля - с удоволствие ще ги видя. Пусни ги.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пон окт 10, 2005 11:56 am

Акьей! Ама няма да е "сега-веднага-незабавно-на минутата" :) .
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пон окт 10, 2005 5:01 pm

Още един глас "За". След като говориш за "сметки" се надявам де не е само колко тр са нужни за да се повишат статстиките на всяка раса от мин до макс, ами и екстри.
Което ми напомни и за моите сметки за това колко ТР е ценността на началните (минимални) статистики на всяак раса. Човеците са най-прецакани. От всички раси.
;)
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон окт 10, 2005 5:12 pm

Точно това е изичслявано докато е правена системата, н опък не е обявявано никъде, така че каквото и да дадеш като инфо, все ще е полезно. ЗА!

ПП: А ти какво правиш в Русия????
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пон окт 10, 2005 7:27 pm

Правех! Преди два месеца. :oops: Пише си го горе! :D
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » чет окт 13, 2005 8:08 am

Форматът ще е:
раса; обща стойност на минималните; цена за вдигане от минимални до максимални; обща крайна цена на максималните*

Вклюват се Сила, Ловкост, Прецизност, Интелект, Издържливост. Не се включват Скорост и Виталност. Цената се определя в ТР. И така:

хора; 75; 524; 599
елфи; 77; 536; 613
джуджета; 79; 511; 590
гиганти; 88; 520; 608
щархи; 78; 459; 537
гоблини; 77; 501; 578

Това са сухите резултати засега, по-късно ще направя и някои коментари, чувствайте се поканени и вие да коментирате. Пък после батГойко ще каже кой е най-добрия коментатор :) .

*То общото е просто сума от предните две, но понеже само по себе си е повод за размисъл го давам отделно.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » чет окт 13, 2005 8:48 am

Както и предполагах разликата щархи-елфи е сериозна. Не че принципно расите трябва да са балансирани - това би било дори нереалистично в един добре изработен свят, но ми е интересно, защо е направено така в система, която не предлага механизъм подобен на LA или начално заплащане за раса. С расовите способности ли би трябвало да се компенсира?

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет окт 13, 2005 3:17 pm

Andras написа:... механизъм подобен на LA или начално заплащане за раса. С расовите способности ли би трябвало да се компенсира?
Какво е LA? А иначе за всичко си има обяснение - самата разлика в ТР за достигане на кмаксимума не е дисбалансираща, още повече, че Щарха имат добри расови умения, които са използваеми както на ниски, така и на високи нива. Малкото ТР за достигане на максимални показатели предразполага за повече ТР, разпределени по СУ например.
Ако от 500 ТР извадим началните ~180 остават ~320. Средно на ниво се получават 16+ ТР, но не повече от 32 (доста сложно е да се получат над 25-6 даже). Това прави да кажем 10+ нива за напомпване на всички атрибути (което пък от своя страна не е нужно), а като добавим и по ~83 ТР за развиване на едно умение до максимална степен, се оказва, че едва ли преди 15-16 нив някой ще достигне своя максимум на атрибутите...
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » чет окт 13, 2005 4:12 pm

BatGojko написа:Малкото ТР за достигане на максимални показатели предразполага за повече ТР, разпределени по СУ например.
От друга страна малко ТР за достигаен на максималните стойности означава ниски максимални стойности. Елф, който може да слага с около 80 ТР по статистики повече от гущер има много по-голям избор къде да ги сложи тез точки и дали въотбще да ги сложи. И както вече спомена, че въпросното достигане на максимума на всички показатели е ненужно отпада "проблема" с ТР за СУ.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » чет окт 13, 2005 5:09 pm

Точно така е, но 80 ТР разлика в основните показатели са точно още едно СУ. Така че, расите с по-малко ТР на осовните показатели са "стимулирани" да ползват повече комбинативност при СУ. На високи нива (над 16) може и да се усети разлика, поради +2-3 в някой показател, но това е всичко. Расите не са еднакви в края на краищата. Всеки си има свои силни и слаби страни, които се надяваме, че играчите ползват. Що се отнася до Щарха, привидно те са най-слаби, но пък това е допълнително удоволствие, когато успееш да играеш добре с тях, а да не говорим, че на 16+ ще имат невъобразима МЗ.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пет окт 14, 2005 10:13 am

На мен ми прави впечатление предимството на гигантите в началото (9 ТР пред вторите - джуджетата) и изоставането на хората (които компенсират с 0ТР за нулево ниво на СУ, [spoiler]което вложено за СУ Бързо развитие просто кърти[/spoiler]). Трябва също да отбележа, че тук не са отразени важни характеристики като Скорост и Виталност, които са също силен балансиращ елемент.

Също да отбележа, че дори на достатъчно високо ниво едва ли ще видите "макснат" герой.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пет окт 14, 2005 10:30 am

След като я повторихте тази забележка - я да попитам все пак - Защо няма смисъл да се вдигне статистиката до максимум?
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пет окт 14, 2005 11:39 am

Защото не всеки герой има нужда от всяка статистика на макс. [spoiler]Войнът има полза от Интелект докъм 10-12 заради маната и допълнителните ТР при вдигане на ниво. Повече Интелект струва прекалено скъпо за да компенсира получаваните ТР (освен ако не взънамеряваш да качваш 20-30 нива). Един маг пък няма токова нужда от Сила (освен за Живот) и Прецизност (въпреки че с повечко Прецизност кинжалът му става опасно оръжие :twisted: )[/spoiler]
Просто от един момент нататък бонусите от СУ си струват повече Точките Развитие. Е на много високи нива сигурно играчът от нямане какво да прави ще вдигне показателите на макс, ама дотогава може да е вдигнал и максимумите на важните показатели [spoiler](чрез СУ)[/spoiler].
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пет окт 14, 2005 11:58 am

lowstef написа:На мен ми прави впечатление предимството на гигантите в началото (9 ТР пред вторите - джуджетата) и изоставането на хората (които компенсират с 0ТР за нулево ниво на СУ
Това си им е расова способност на хората, както и другите си имат такива, и като такава не бива да се взема под внимание, освен ако не е по-"силна" от расовите способности на другите раси.

Всички тия сметки - добре - ама май нямаме огромно практическо значение от тях. Предлагам:
*да измислим алгоритъм, по който да оценим стойността ан всички расови способности, както и на скоростта и виталността. Тогава да проверим абсолютния баланс [spoiler]и евентуално да орежем елфите :twisted: [/spoiler] .
*да се пръкне най-после още една раса поне. Ако ще да е "крадена" от другаде!
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пет окт 14, 2005 12:14 pm

VORAC написа:
lowstef написа:На мен ми прави впечатление предимството на гигантите в началото (9 ТР пред вторите - джуджетата) и изоставането на хората (които компенсират с 0ТР за нулево ниво на СУ
Това си им е расова способност на хората, както и другите си имат такива, и като такава не бива да се взема под внимание, освен ако не е по-"силна" от расовите способности на другите раси.
Ама тя е по-силна от другите расови, нали затова казвам че компенсира.
VORAC написа:Всички тия сметки - добре - ама май нямаме огромно практическо значение от тях. Предлагам:
*да измислим алгоритъм, по който да оценим стойността ан всички расови способности, както и на скоростта и виталността. Тогава да проверим абсолютния баланс [spoiler]и евентуално да орежем елфите :twisted: [/spoiler] .
*да се пръкне най-после още една раса поне. Ако ще да е "крадена" от другаде!
Алгоритъм вече е измислен.. Нарича се "На Ванката така му харесва :D " кръстен на малко известния гейм-дизайнер Иван Атанасов :wink: . За орязване на елфите голяма роля играе силно игровия механизъм "Т'ва са елфи, уе, те са скучни като българския нацинален отбор по футбол :P )

И стига с тея нови раси. За чий [spoiler]кеф[/spoiler] са ви? Сега, ако има нещо готово (чакаме Фелините :) ), хубаво! Нека! Ама да правим нова раса ей тъй, само за да има нова раса, амиии... не мерси, без мен. Сега ако имаш предвид просто нови чудовища... fine, whatever, обаче игрова раса се прави трудно, бавно и в крайна сметка от нея в момента няма нужда.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пет окт 14, 2005 1:56 pm

Ама тя е по-силна от другите расови, нали затова казвам че компенсира.
Средно 5ТР на няколко нива да са по-значими от гущерската плюнка или джуджешката ярост или елфическия поток...не съм съгласен.
лгоритъм вече е измислен.. Нарича се "На Ванката така му харесва
Мислех, че целта ни е да прегледаме системата и да предложим някои поправки (фенски допълнения), които да са полезни. Ако само ще смятаме...нчи то си има сборници със задачи.
И стига с тея нови раси. За чий кеф са ви?
Дори да ен са нещо велико...няма да навредят. А малко повече избор няма е излишен. Ама вземам да се съгалсявам, че лошо скалъпена раса е безполезна за ИГ.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пет окт 14, 2005 3:54 pm

Мислех, че целта ни е да прегледаме системата и да предложим някои поправки (фенски допълнения), които да са полезни. Ако само ще смятаме...нчи то си има сборници със задачи.
А ти баланса да не мислиш че се лови с въдица? Нали затова тука ти се казва че фенските намеси в механиката на системата са крайно нежелателни. Особено в засукана система като тази.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пет окт 14, 2005 11:10 pm

VORAC написа:
Ама тя е по-силна от другите расови, нали затова казвам че компенсира.
Средно 5ТР на няколко нива да са по-значими от гущерската плюнка или джуджешката ярост или елфическия поток...не съм съгласен.
Тези 5 Тр при минимума от три умения в началото за всеки мой герой са 15 ТР на нулево ниво-а тези 15 ТР могат да имат огромно значение за оцеляването му до следващото:). Освен това те почти сигурно са поне 20, защото като ччовек най-вероятноимам Бързо развитие, просто защото мога да си го позволя-спестрените точки ми купуват +1 на основния показател на оръжието, за да оцелея до първо ниво. Там вече вземам доста повече ТР от елфа, с които още повишавам Бързо развитие, дори да не повишавам друго умение, а само показатели, т.е.-умението се "изплаща" само и се повишава с 1 всяко от първите 5-6 нива (при което ми остават спестени точки). Това умение не случайно се казва "Бързо развитие"-идеята за мен е да кмпенсира факта, че героят ми иам само 50-ина години да практикува уменията си; елфът е имал толкова за оучение преди приключението!:)

И, не, хората не са "най-силната" раса, независимо от това, което написах току-що. Основното е, че расите не са прекалено силни една спрямо друга, значи мога да развия опитен герой с всяка раса, която искам да играя. В крайна сметка, това е ролева игра, не "Монополи"... изборът ми зависи и от лични предпочитания, а не само от някаква форма на ([spoiler]псевдо;)-[/spoiler]финансова) логика.
Приятна игра на всички!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » съб окт 15, 2005 12:02 am

Асене, само наполовина си прав.
Игрането и избирането на герой трябва да се базира на лични виждания и предпочитания и концепция за героя, а не на това колко точки му трябват да се развие и др. системни облаги.

НО - не трябва играча избрал по някакви причини дадена раса да бъде облагодетелстван и обективно да бъде по-могъщ от останалите в групата.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » съб окт 15, 2005 10:21 am

Сега аз да задам един въпрос - защо според вас расовите способности на гущерчетата ще компенсират ниските им максимални стойности (да - това, че бързо стигат до максимума си, при онези им начални стойности не е плюс)?

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » съб окт 15, 2005 12:05 pm

Ами просто две от специалните им умения зависят от нивото. А максимални стойности тъй или иначе се стигат някъде към 12-16 ниво и нагоре, дотогава гущера вече има МЗ колкото джудже и отгоре, а плюнката се превръща в сериозно оръжие. Пък и като има малки показатели, ще взима СУ, някои от които вдигат максимумите.


ПП Към батГойко - някъде по-горепиташе какво е LA. Това е съкращение от Level Adjustment - механика в Dungeons & Dragons, която балансира по-"яките" раси. Ама не мога да обясня точно как става. :oops:
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » съб окт 15, 2005 12:18 pm

Ето как става LA:
Ако един елф е 5то ниво магьосник, той има
0LA+5wiz=5 нива и за да вдигне още едно му трябва опит като за 6то. Когато се смята колко е силен, той се счита че има сила за 5то ниво.
Ако един аасимар е 5то ниво магьосник той има
1LA+5wiz=6 нива и за да вдигне още едно му трябва опит като за 7мо. Когато се смята колко е силен, той се счита, че има сила за 6то ниво

Доста некрасиво, не винаги особено вярно (Ракшаса чародей 1 е LA 8, колкото е и човек чародей 8. Първото лесно сритва задника на второто), но общо-взето върши работа.

Стефане, поправи ме, ако греша, но тая плюнка не се ли спираше от всяка една броня и нямаше ли обсег СИ метра? Ако правилно си спомням така тя не може да се използва срещу брониран противнк, който влиза в близък бой, а небронираните, срещу които би се ползвала обикновено стоят по-назад и са по-далекобойни.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » съб окт 15, 2005 7:53 pm

Alaris написа:Асене, само наполовина си прав.
Игрането и избирането на герой трябва да се базира на лични виждания и предпочитания и концепция за героя, а не на това колко точки му трябват да се развие и др. системни облаги.

НО - не трябва играча избрал по някакви причини дадена раса да бъде облагодетелстван и обективно да бъде по-могъщ от останалите в групата.
Аларисе, съгласен съм на 100%, но аз нещо по-различно ли съм казал според теб? Точно това имах предвид с предишния си пост.
Andras написа: Стефане, поправи ме, ако греша, но тая плюнка не се ли спираше от всяка една броня и нямаше ли обсег СИ метра? Ако правилно си спомням така тя не може да се използва срещу брониран противнк, който влиза в близък бой, а небронираните, срещу които би се ползвала обикновено стоят по-назад и са по-далекобойни.
Не съм Стефан;), но пропускаш една особеност-има опция да "надхвърлиш бронята", т.е. да уцелиш слабо място в нея. На практика на по-високите нива това се случва доста по-често, отколкото на ниските;).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » съб окт 15, 2005 9:34 pm

ОСОБЕНО при стрелящите/плюещите :) :twisted:
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » съб окт 15, 2005 10:25 pm

Чакай сега - ако аз ще правя стрелящ гущер, ще го правя да стреля с нещо малко по-далекобойно. (Всъщност - тогава бих си използвал отровата да мажа стрелите с нея, но това не го видях като възможност. Бат Гойко - урежда ли се такъв вариант?)
А ако не правя стрелящ гущер - тогава пак оцелвам веднъж на петилетка.

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » нед окт 16, 2005 6:13 pm

За гущера имаше едно време една идея, която не зная защо не се осъществи... беше предложено СУ "Хамелеон" или подобно, чиято идея беше да му добавя бонус към промъкване и прикриване... Ако толкоз мислиш за слаб един гущер измисли си подобно умение и му го дай :) И ще видиш сам, че съвсем не е бил толкоз слаб без него :)
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Потребителски аватар
dolar
Вречен
Мнения: 453
Регистриран на: чет апр 28, 2005 5:34 pm
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнение от dolar » нед окт 16, 2005 7:44 pm

То "Хамелеонизма" не е СУ а расово
Veni, vidi, vici
Skype - intermission644

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » нед окт 16, 2005 10:55 pm

Това си го спомням, като идея. Въпросът е - като не е толкова слаб, защо не е?

Kid
Гвардеец
Мнения: 626
Регистриран на: пон дек 24, 2001 8:34 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Kid » пон окт 17, 2005 1:13 am

Нещо не ти разбрах въпроса, опитай пак?
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!

Отговори