Промяна атаката на плюене при гущероидите
от: ПР;Л
на:ПР;Л;СИ
Силата на атаката е по таблица 6+НИ/2, задества се само ако преодолее защитните средства и дори лека броя я спира. Нанасяната щета е 4 зара реална и още толкова шокова.
Корекция на атаката на гущерите
Модератори: hameleona, Модератори
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Не съм съгласен. При животните атака от три показателя се обославяше с това, че те не учат СУ-та. Гущероидите учат. Майстор стрелец и нащата Щраха дори да не е качвала СИ си има +2 стрелба (кой ти ги дава иначе) и 4 зара щета извън бронята +4 щета шок. Разбирам, че идеята е била атаката да се е позасилила, но според мен тя далеч не е трябвало да става ултимативна. Увеличението към щетата е ок - отровното плюене трябва да е опасно, но не и да има ултимативни гущери-убийци, които да разчитат на това. И като е киселинна слюнката (или поне е така в някои текстове и т.н.) може допълнително да се засили с пренебрегване на Уст. на материалите. Но три показателя ми се вижда твърде силно.
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Това е цитат от темата за Кой ЛИ срещу Фиоре:
Атака 21+6+късмет+3 зара<>16+БЗ и пренебрегва 3 от бронята
При успех: щетата е 2*4зара +7 или 8 зара +7, всеки зар за щета със стойност 5 или 6 намалява скоростта с 1-ца, скоростта се намалява допълнително с Щ/10. За де се извади всука стрела е нужно прилагане на сила (4ТД) равна на Щ/2.
после:
Атака за 1+7ТД 24+3зара<>16+БЗ
Един гущероид на същото ниво ще има и сила 8 средно и оптимизирано или 9 за да де докопа до +1 стрелба, ефекта е 27 Атака. 27+11=38 което дава добър шенс да надхвърли бронята на почти всеки. Следва обаче ефектът на отровата 6+3зара<>16+УО, Шами може да каже какъв е шансът за това и то да се хвърли няколко пъти успешно.
Настина при ниво от рода на 12-то атаката и отровата ще са съответно 32 и 12, но това ще е само за гущери стрелци. Храчката освен това има и ограничен обсег, ако не се лъжа беше СИ.
Кой Ли забележи също може да си намаже заледяващите стрели и с отрова и нещата доста се завъртат. На високите нива нещата принципно доста се завъртат и това че гущера има по-висока атака при плюене би трябвало да се компенсира то липсата на специални атаки за това действие и по малкия обсег на храченето.
В заключение:
Оръжие: Гръмострел, ПР;Мех = 22+ 1+5 = 28+1(клек)=29+4(залегнал)=33
Щ: 12 зара при 6 съчми
Това са показателите на Гира Алкира, които са по-добри от на храчещ гущер, дори с новата по-висока атака и има повече щети, което би се компенсира пък от липсата на специални атаки и по-бавното презареждане.
Атака 21+6+късмет+3 зара<>16+БЗ и пренебрегва 3 от бронята
При успех: щетата е 2*4зара +7 или 8 зара +7, всеки зар за щета със стойност 5 или 6 намалява скоростта с 1-ца, скоростта се намалява допълнително с Щ/10. За де се извади всука стрела е нужно прилагане на сила (4ТД) равна на Щ/2.
после:
Атака за 1+7ТД 24+3зара<>16+БЗ
Един гущероид на същото ниво ще има и сила 8 средно и оптимизирано или 9 за да де докопа до +1 стрелба, ефекта е 27 Атака. 27+11=38 което дава добър шенс да надхвърли бронята на почти всеки. Следва обаче ефектът на отровата 6+3зара<>16+УО, Шами може да каже какъв е шансът за това и то да се хвърли няколко пъти успешно.
Настина при ниво от рода на 12-то атаката и отровата ще са съответно 32 и 12, но това ще е само за гущери стрелци. Храчката освен това има и ограничен обсег, ако не се лъжа беше СИ.
Кой Ли забележи също може да си намаже заледяващите стрели и с отрова и нещата доста се завъртат. На високите нива нещата принципно доста се завъртат и това че гущера има по-висока атака при плюене би трябвало да се компенсира то липсата на специални атаки за това действие и по малкия обсег на храченето.
В заключение:
Оръжие: Гръмострел, ПР;Мех = 22+ 1+5 = 28+1(клек)=29+4(залегнал)=33
Щ: 12 зара при 6 съчми
Това са показателите на Гира Алкира, които са по-добри от на храчещ гущер, дори с новата по-висока атака и има повече щети, което би се компенсира пък от липсата на специални атаки и по-бавното презареждане.