Имайте предвид, че този герой няма да го бива в битките, не само защото съм зле в оптимизацията, но и защото расата по принцип май съм я имал да бъде с една идея "по-социална" и се старах и героят ми да бъде такъв. Надявам се, няма да придобие комплекс за малоценност, който го накара да се самоубие
. Имайте предвид и че досега не съм играл (много дълго) с такъв тип герои...
---Информация---
Име:Акил Ернст
Ниво: 3
Раса: гном
Пол: мъж
Възраст:
Височина:
Тегло:
МР:
МТ:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
--- История и описание---
Кой е Акил Ернст? Така ли се казва всъщност? Какво търси той тук, в този град? Къде е бил преди това? Накъде ще се насочи след това?
Все въпроси и никакви отговори. Дори самият Акил вече не е сигурен кой е. Напускайки Вълшебната гора за да търси приключения, за да оцелее се е наложило толкова много да лъже, че лъжата за него е истина. Така вече не му се налага да лъже за себе си и вярва, че казва истината, когато твърди, че е един съвсем почтен, макар и малко нисичък търговец. Е, не вярва съвсем в това, че е почтен, много добре осъзнава, че вещите, които притежава законно принадлежат на друг и дефакто продава предмети, които никога не е купувал или изработвал той самия. И тъй като скоро останалите узнават това, той обикновено не се застоява дълго на едно място.
Как изглежда? Когато се представя като Акил Ернст, той е богат търговец. Когато не се представя така, той е недъгав прошляк, провиращ се из тълпата, молещ да му дадете някой медник. Има и моменти, когато едва ли ще го забележите, но ако все пак го сторите, ще прилича на един гном, ходещ от къща на къща, с все по-пълна торба...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Житейски опит---
Ниво: 3;
Натрупан Опит: 6 000;
Следващо ниво: 10 000;
Неразпределени ТР: 1
Допълнителни ТР:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Константи и производни---
Жизненост - 42
Виталност - 1
Скорост - 15; Реакция - 18
Красота - 12; Обаяние - 12
Късмет - 3/8;
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Основни показатели---
Сила - 6
Ловкост - 13
Интелект - 9
Прецизност - 13
Издръжливост - 4
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
---Производни на ОП---
Допустимо тегло: 7
Претоварване:
Бдителност: 6
---ТД - 14 ---
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Устойчивости---
МЗ - 0
ПСУ - 11
УО - 1
Воля - 7
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Магически Способности---
МУ - 6
МА - 2
Мана - 36
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Бойни Показатели---
Невъоражена Атака:
-Ръка - 16
-Крак - 19
-Тяло - 12
Базова Защита: 14
Базова Атака: 1
Базова Щета: 0
Стабилност: 14
Захват: 18
РЕС: 39
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Моментно Състояние---
ЖТ - 42
ВЩ - 0
ТН - 0
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Кондиция---
ИЗ - 4
ТУ - 0
ТП - 0
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Общи умения---
Плуване - (-5) - сега, като чета, че това щяло да бъде "Морско приключение" лошо и става
...
Катерене - 7
Езда - 2
Промъкване - 19
Отскок - 6
Обоняние - 0
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Расови и Допълнителни Умения---
-Знание и фокус: гномът или започва 0 ниво със 4 умения и познания, които владее на 6 ниво (а не три, както е при другите раси) безплатно, или трите умения и познания, които избира за начални ги владее на 7 ниво (а не на 6 както е при другите раси).
-Устойчиво зрение
-Добри маниери: гномът има бонус +2 към обаянието си.
-Умело промъкване: гномът разполага с бонус от +2 към умението си за промъкване.
-Изключително умело катерене: гномът получава бонус +4 към умението си за катерене.
-Малък ръст
-Вятърничав кураж: гномите са по-малко податливи на страх, съответно получават +4 към ПсУ срещу страх. Но веднъж уплашат ли се, по страх равни нямат, съответно всеки положителен успех при опит гномите да бъдат уплашени се увеличава с 50%.
-Бавно ходене: в началото на всеки ход, в който гномът се движи, героят трябва да изхаби допълнително 1 ТД.
-Изключително неумела езда: -4 към Езда.
-Невероятно неумело плуване: -8 към Плуване.
-Непоносимост към алкохол: -2 към УО срещу алкохол.
-Непоносимост на болка: при всяко понасяне на щета, гномите понасят допълнително 1 Шокова щета
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Способности и Познания---
Убеждаване 6 (12)
Актьорско майсторство 6 (11)
Пазарлък 6 (12)
Измама 6 (12)
Катерач 1
*Джебчийство 13
*Обезвреждане на капани 9
*Отключване на ключалки 9
(Уменията със *звездичка са от СУ Крадец)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Специални Умения---
Крадец 9
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Пари---
Злато: 1
Сребро: 1 (и още един под формата на 5-6 евтини накита и други дребни новопридобити предмети)
Мед: 11
(едно към гьотера съм го давал; честно казано, не вярвам, че е харчил много повече от това, дори май съм го надценил откъм разходи)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
---Предмети---
(пак не знам, но предполагам, че героят ми е могъл да си позволи следните вещи: )
-Торба с принадлежности
-"богати" дрехи
-кожена броня, скрита под тях
-колан с 6 джоба, на които сега висят:
-торбичка с хубави за хвърляне с прашка камъчета
-бронзов кинжал
-прашка
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---МР Чанта---
(не знам дори какво трябва да описвам в тази графа, но предполагам, че в торбата е могъл да побере следното: )
-бедняшки дрехи
-храна за изпът (пътни дажби за 5 дни)
-мях с вода за изпът
-шперц
-въже с кука
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------